Hibabejelentés – Ügyfélszolgálat

Ha bármilyen problémám van az alkalmazással vagy használatával kapcsolatban, hová fordulhatok?

A mobiljeggyel kapcsolatos észrevételeket, kérdéseket a közlekedési társaságoknál lehet jelezni.
Kifejezetten a CityApp applikációt vagy annak Közlekedési mobiljegy szolgáltatását érintő technikai problémák (pl. alkalmazás működésével, regisztrációval, fizetési folyamattal, számlával kapcsolatos kérdések) esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a CityApp Ügyfélszolgálatával (ugyfelszolgalat@cityapp.hu)
A hibajelzés előtt kérjük, győződjön meg az alábbiakról:
– A felmerült probléma idején volt-e aktív internetkapcsolata?
– Az alkalmazás legfrissebb verzióját használja-e?
– Megtörtént a regisztráció megerősítése?
– Megfelelő email címmel van bejelentkezve?
– Minden szükséges adatot megadott?
– Rendelkezésre áll elegendő fedezet a használni kívánt bankszámlán?
– Ha nem talál egy rendszerüzenetet, vagy visszaigazoló e-mailt, végignézte-e az almappákat, a spam mappát a postafiókban?

Hogyan tegyem meg bejelentésemet az Ügyfélszolgálatnál?

Szükség lesz az adott díjtermék megvásárlását igazoló egyedi tranzakció azonosítójára, valamint a felhasználó regisztrált e-mail címére, a hibajelenség, és az esemény körülményeinek a pontos leírására.
A technikai jellegű bejelentés során a gyorsabb ügyintézés érdekében szükség lehet a készülék típusára, és az operációs rendszer verziószámára.

Hol tudom visszakeresni a tranzakció azonosítómat?

Az adott jegy / bérlet részletes adatainál a tranzakció azonosító is megjelenik.