Készülékcsere – Alkalmazás újratelepítése – Lopás
Mi a teendő készülékcsere vagy az alkalmazás újratelepítése esetén?
A megvásárolt közlekedési mobiljegyek ahhoz a telefonhoz vannak rendelve, amelyiken vásárolták, ezért készülékcsere vagy az applikáció újratelepítése (vagy a készülék beállításainak ehhez hasonló módosítása) esetén a korábban vásárolt mobiljegyek inaktívakká válnak, utazásra nem használhatók. Azoknál a jegyeknél, bérleteknél, amelyek érvényességi ideje még nem kezdődött el, van lehetőség a jegy, bérlet áthelyezésére másik készülékre. Ehhez mindkét készüléken ugyanazzal a profillal kell bejelentkezni a CityApp alkalmazásba.
A megvásárolt és érvényes mobiljegyet maximum kétszer lehet áthelyezni másik mobiltelefonra. Minden további áthelyezés a közlekedési társaságok ügyfélszolgálatán lehetséges A még nem érvényesített mobiljegy tetszőleges számban szabadon áthelyezhető. Fontos, hogy az alkalmazás törlése és újra telepítése szintén áthelyezésnek minősül.
Fontos továbbá, hogy a díjterméket nem lehet áthelyezni más felhasználó fiókjába!
Másik applikációt szeretnék használni. Át lehet helyezni a már megvásárolt jegyet, bérletet egyik applikációból a másikba?
Nem. A megvásárolt jegyek, bérletek csak a CityApp alkalmazásán belül használhatók, tehát a különféle szolgáltatók alkalmazásai között nincs átjárás.
Fontos továbbá, hogy a közlekedési mobiljegyet nem lehetséges áthelyezni más CityApp felhasználó fiókjába sem!
Mit tegyek, ha elveszítem, vagy ellopják a telefonomat?
Egy másik készüléken keresztül belépve az alkalmazásba, módosítsa jelszavát a Profil „Jelszóváltoztatás” funkcióval.